Featured

Carl Sagan ve Marihuana Üzerine

Bu makale, 1971'de yayımlanan Marihuana Reconsidered (Marihuana Gözden Geçirildi) adlı kitap için 1969 yılında yazıldı. Sagan o yıllarda...

27 Haziran 2011 Pazartesi

S.

Tam 15 ay sonra bile hayatta en çok heyecanlandığım anların adını duyduğum, senden bahsedilen anlar olması beni fazlasıyla rahatsız etmiyor değil.

Bir yandan da çok dayanıklı olduğumu ve sevmeyi öğrendiğimi (?) kanıtlıyor gibi.

Kafka yıllarca yazdı ya, Max Brod kankası olmasaydı ve dilediği gibi tüm yazıları yakılsaydı ne olurdu? Bizim için pek kötü olurdu da, kendisi için bir şey değişir miydi? Yine yazacaktı, bunu başkaları için yapmadı çünkü; yazılarını yayınlamak için, düşüncelerini başkalarına gösterebilmek için yazmadı.

Ben de başkaları için sevmiyorum. Senin için de sevmiyorum. Seviyorum işte, seveceğim. Boşu boşuna olacak da olsa, yani kimilerine göre. Ruh sağlığımı falan bozmuyor bu durum, takıntı da değil. Sadece hayatta en iyi yaptığım  şeyin üzerine gidiyorum. Ama, rahatsız etmiyor değil..

(Kafka örneğiyle haletiruhiyemin ne alakası var lan.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder